Edward Hissink

Edward Hissink

Merkstrateeg

Edward Hissink is een zeer ervaren merkstrateeg. Geboren in Amerika, opgegroeid in Londen en gestudeerd in Delft en Rotterdam, brengt hij een schat aan ervaring en een frisse blik naar ieder project.

Edward begon zijn carrière in de reclamewereld als onderdeel van het creatieve duo Latchkov&Levi waar hij bekroond werk maakte voor Procter & Gamble. Vervolgens richtte hij Beagle Creative Marketing op, een innovatie-adviesbureau dat startte met Senseo als klant. Hun co-creatie aanpak bleek zeer effectief voor klantgedreven innovatie. Dat leidde tot de ontwikkeling van innovaties voor tientallen toonaangevende nationale en internationale merken zoals IKEA, Philips, Jupiler en Bugaboo.

Na een succesvolle onderneming in de wereld van ijsblokjes, richtte Edward Innoboost op. Hier creëerde hij overtuigende waardeproposities voor merken als One Blade waarvan inmiddels 100 miljoen verkocht zijn, ontwikkelde de inhuis innovatietraining van Philips, geprezen met NPS 48, en de payoff “Het sap waar je de smaak ziet zitten” voor Flevosap.

Edward heeft gewerkt met start-ups, MKB en multinationals in diverse sectoren. Bij Mattmo zet hij deze brede ervaring in om merken te laten groeien met inspirerende marketingverhalen, altijd gedreven door enthousiasme.