Onze partners
Succes heb je niet alleen. Dat is mede afhankelijk van de mensen en bedrijven waarmee we ons omringen. Onze partners leveren ons kennis, productiekracht of softwareoplossing. Wij leveren onze specialistische kennis, onze concepten en creativiteit daarvoor terug.
Voor ons werk met Jaarverslagen steunen wij op een aantal platformen wat ons en onze klanten in staat stelt fantastisch samen te werken en tot prachtige projecten te komen.
Tangelo
Tangelo Software biedt bedrijven wereldwijd een platform voor efficiënte productie van jaarverslagen. Het biedt content- en versiebeheer, samenwerking, en gegevensintegratie. Teams kunnen samen aan documenten werken, met automatische updates van financiële gegevens.
De door Mattmo ontwikkelde creatieve concepten worden vertaald naar sjablonen en stijlopties die resulteren in professionele, consistente publicaties. Verschillende formaten zoals PDF, XHTML en inline XBRL ten behoeve van ESEF en CSRD worden volledig ondersteunt. Onze designers kunnen direct bijspringen in de tool en de productie ondersteunen.
IFRS Foundation / Sustainability Alliance
De IFRS Foundation ontwikkelt wereldwijde standaarden voor financiële verslaggeving, waaronder IFRS en duurzaamheidsstandaarden, ter bevordering van transparantie en consistentie in financiële rapportages. Mattmo is vanuit haar betrokkenheid bij verslaglegging reeds meerdere jaren betrokken bij IIRC de Internationale Integrated Reporting Council, die is opgegaan in het IFRS. Vanuit de IFRS Sustainability Alliance volgen wij de ontwikkelingen op duurzaamheidsstandaarden, geïntegreerde rapportage en geïntegreerd denken op de voet. Binnnen deze community komen wij met diverse leden samen, waaronder bedrijven, investeerders, universiteiten en professionele dienstverleners, die zich inzetten voor het verbeteren van bedrijfsrapportage en het integreren van duurzaamheid in de kapitaalmarkten.
ATC
ATC biedt uitgebreide kennis en ervaring in financiële en duurzaamheidsrapportages, procesoptimalisatie en automatisering van financiële, data- en rapportagesystemen.
Door koppeling van het Workiva-platform aan interne bronsystemen, helpt ATC terugkerende rapportages efficiënt in te richten.
ATC is Workiva implementation partner. In de samenwerking tussen ATC en Mattmo brengen beide partijen hun uitgebreide kennis van zaken in om hun gezamenlijke klanten te helpen.
Workiva
Workiva biedt een uniek cloudplatform voor corporate reporting, ESG, audit en risk. Hiermee biedt zij dé oplossing voor bedrijven die hun rapportageprocessen willen stroomlijnen en verbeteren. Teams werken in het cloudgebaseerde platform eenvoudig samen aan financiële rapporten, compliance-documenten en meer.
Mattmo draagt zorg voor de benodigde style sheets en opmaak zodat rapporten geheel conform huisstijl worden weergegeven. Daarnaast dragen onze gecertificeerde designers zorg voor invoer van alle gewenste grafische elementen – infographics, foto’s en grafieken en inserts – zodat publicaties beter aansluiten op de wensen van stakeholders.
Workiva integreert naadloos met bestaande systemen, waardoor gegevens automatisch worden bijgewerkt en fouten worden verminderd. De gebruiksvriendelijke interface en robuuste beveiligingsfuncties zorgen ervoor dat uw gegevens altijd veilig en toegankelijk zijn. Bovendien ondersteunt Workiva de naleving van regelgeving zoals SOX en ESEF, waardoor uw rapportages altijd voldoen aan de standaarden.
Verdere Partners
BNO Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers
Monique Mulder is op persoonlijke titel lid van de BNO.
ORAM
Hét grootste netwerk van bedrijven in de Metropoolregio Amsterdam.
De ORAM zet zich al meer dan 100 jaar in voor een sterk ondernemers- en vestigingsklimaat.
Coosto
Coosto is een social media managementplatform dat je helpt bij het beheren, analyseren en betrekken van jouw online doelgroepen en stakeholders. Voor het effectief beheer van door Mattmo opgezette social media campagnes maken wij dankbaar gebruik van functionaliteiten zoals monitoring van sociale media, analyses van trends en sentiment en mogelijkheden voor geautomatiseerde interactie. Door inzicht te bieden in de online conversaties over jouw merk of product kun je strategieën ontwikkelen om jouw reputatie te verbeteren, klantrelaties te versterken en marketingcampagnes te optimaliseren.