BME together we build sustainably
Voor BME, distributeur van bouwproducten in Europa, creëerde Mattmo Creative het Sustainability Report 2022. Dit rapport benadrukt de ambitie van BME om hun ecologische voetafdruk te verkleinen en die van de wereld om hen heen, terwijl ze blijven groeien.
Als de belangrijkste schakel in een gefragmenteerde waardeketen van bouwproducten, helpt BME via hun B2B distributieplatform 275.000 klanten de juiste producten te vinden in hun uitgebreide aanbod van meer dan een miljoen producten. BME biedt een One Stop Shop oplossing voor het MKB dat voornamelijk actief is in de residentiële- en renovatiemarkt.
Dit Sustainability Report benadrukt de ‘Growing Responsibly’ ambitie van BME. In 2022 realiseerde BME een reductie van 74,3 kiloton CO2-uitstoot, door inspanningen van hun gepassioneerde medewerkers met diepe productkennis, sterke klantrelaties en een proactieve houding.
Het rapport brengt op een heldere en visueel aantrekkelijke manier de duurzame waarden, prestaties en ambities van BME in kaart. Mattmo zette hiermee de toon voor BME als leider op het gebied van duurzaamheid in hun sector.
De duurzaamheidsstrategie die in het rapport wordt beschreven en gevisualiseerd werd ontwikkeld door Impact House (Grant Thornton). Dank voor de mooie samenwerking…