Vernieuwing die er toe doet
Caransa Groep is een Amsterdams familiebedrijf met ruim zestig jaar ervaring in de ontwikkeling van onroerend goed.
Ze houden zich bezig met de aankoop, (her)ontwikkeling en verhuur van een breed scala aan projecten: van huurwoningen tot hotels en van bedrijfspanden tot horeca. Zoals een hightech datacenter op het Amsterdam Science Park en de Heineken Hoek op het Leidseplein.
Amsterdam
Vrijwel alle bouwprojecten van Caransa Groep zijn gesitueerd in Amsterdam, de stad waar de roots en hart van het bedrijf ligt.
Met in het achterhoofd het gedachtengoed van Maurits (Maup) Caransa; de naamgever en grondlegger van het bedrijf, willen ze met hun projecten een relevante bijdrage leveren aan het leef-, woon- en werkklimaat van de stad.
Caransa vroeg ons hun merk te herijken en te actualiseren: verscherping van de bedrijfsidentiteit en positionering in de vastgoedsector. Dit omvatte de ontwikkeling van een merkstrategie, creatie van een visuele identiteit en vertaling hiervan naar communicatiemiddelen, waaronder de nieuwe corporate website. Vernieuwing die er toe doet. Met dit in het achterhoofd hebben we in een strategie workshop de kernwaarden van de organisatie naar boven gehaald: betrokken, inventief, veelzijdig, onafhankelijk, betrouwbaar en laagdrempelig. Op basis hiervan is de visuele identiteit ontwikkeld, inclusief een restyling van het logo, met respect voor het verleden.