Basic-Fit

Basic-Fit is het ‘value-for-money’ fitness merk.

Sinds 2017 is Mattmo Creative de creatieve partner en producent voor de jaarverslagen van Basic-Fit, het ‘value-for-money’ fitness merk met meer dan 1.500 clubs en 4 miljoen leden in Europa.

In lijn met de huisstijl van Basic-Fit, wordt de missie ‘make fitness available to everyone in Europe’ tot leven gebracht met heldere tabellen, grafieken en infographics. Diverse infographics voor o.a. het waardecreatiemodel, impact en sustainability worden gecombineerd met beter leesbare tabellen, een upgrade van de typografie en ruimte voor ‘short copy’ en katernen voor storytelling.

De inhoud van wordt verzameld op het platform van onze gewaardeerde partner Tangelo, waardoor wijzigingen snel doorgevoerd en beoordeeld kunnen worden, resulterend in een consistent verslag. Zo voldoet de data-integriteit en het verslag aan alle vereisten en kan ook op eenvoudige wijze de ESEF-versie worden gemaakt.

contact

  • Brandt & Levie

    Brandt & Levie ziet zichzelf liever als een beweging dan als een worstenmaker. Dat is natuurlijk smikkelen voor een…

    Brandt & Levie
  • Kenniscentrum ongelijkheid

    Met een heldere strategie, grensverleggend concept, sterke typografie en een enkele signaalkleur zet Mattmo het Kenniscentrum Ongelijkheid neer als…

    Kenniscentrum ongelijkheid