Mattmo Creative | Design als katalysator voor maatschappelijke impact

Design als katalysator voor maatschappelijke impact

Design als katalysator voor maatschappelijke impact

Voordat we begonnen met ontwerpen voor het Kenniscentrum Ongelijkheid, ontwikkelden we hun propositie en positionering; visie en strategie vormen altijd de basis van ons ontwerp. De visuele identiteit moest net zo sterk urgentie uitstralen als hun boodschap, en tegelijkertijd hun kennis, data en verhalen versterken.

We vertaalden de visuele identiteit naar tools zoals briefpapier, de website en templates, en creëerden hun jaarlijkse magazine, vol interviews en infographics. Onze ontwerpkeuzes hielpen het centrum niet alleen om zichtbaar te worden, maar ook om actief de dialoog aan te gaan met burgers, beleidsmakers en partners. Design werd een katalysator voor impact.

Dit is het eerste artikel in een reeks uit onze recent verschenen Mattmo Krant, die u hier kunt downloaden.

Engelstalige versie: https://lnkd.in/esfYyvgb
Nederlandstalige versie: https://lnkd.in/e3u283KX

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als Artikel