Introductie

    Intertrust

    Jaarverslag

    Strategie en design

    De uitdaging voor ons: hoe vertaal je Intertrusts positionering en huisstijl naar zo’n belangrijke uiting?

    De aanpak voor communicatiestrategie voor jaarverslagen en de hoge designkwaliteit gaven de doorslag voor Intertrust om Mattmo als nieuwe partner te kiezen voor het design van hun jaarverslag. 

    Design en storytelling

    Op basis van de huisstijl van Intertrust creëerde Mattmo een nieuwe stijl voor hun jaarverslag.

    Het design omvat heldere tabellen, grafieken en infographs; een verrijking van de huisstijl.

    Voor het jaarverslag werd ook een storytellingconcept ontwikkeld om de positionering van de organisatie zichtbaar te maken. 

  • De verhalen uit de praktijk van Intertrust, die context geven aan de resultaten en de kernwaarden van de organisatie inkleuren. De nieuwe, persoonlijke fotografiestijl die we hiervoor hebben geïntroduceerd, brengt de organisatie en haar activiteiten dichtbij.

    Een belangrijk doel van Intertrust was het productieproces vloeiend te laten verlopen. Mede door tijdens de productie regelmatig als sparring partner op te treden, hebben we hier een positieve bijdrage aan kunnen leveren. 

    © Mattmo 2017