Introductie

    International Ocean Foundation

    Campagne

    Verminder overbevissing door algenolie te kopen.

    Overbevissing tegengaan.

    Er kan zomaar 25% minder vis worden gevangen. Hoe? Door onder meer niet langer te kiezen voor visolie of vismeel, maar voor vegetarische alternatieven gemaakt van algen.

    Zo wil de stichting International Ocean Foundation alle oceanen ter wereld gezond maken. De International Ocean Foundation is een vrijwilligersorganisatie, onder andere opgericht door Mattmo. Samen met gelijkgestemde partners en een team van enthousiaste, bevlogen vrijwilligers uit diverse landen gaan zij de strijd aan tegen onder meer overbevissing. Mensen die zich realiseren dat het anders kan. Ga naar www.forourloveoflife.org en doe mee. 

    Bewustwordings campagnes

    De eerste campagne van de stichting is de ‘For Our Love of Life’ challenge. In deze campagne helpt de stichting producenten van Omega-3 algenolie hun producten te promoten bij de doelgroep die écht het verschil kan maken: de consument.

    Met de opbrengst uit deze ‘For Our Love of Life’ campagne (voor elk verkocht product wordt 10% aan de stichting gedoneerd), financiert de stichting weer nieuwe bewustwordingscampagnes. De stichting zal door het aantrekken van nieuwe partners en deelnemers verder werken aan het behalen aan een van haar doelstelling: het stoppen van de onnodige overbevissing.

    Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2017