Introductie

    Basic Fit

    Jaarverslag

    Basic-Fit is het ‘value-for-money’ fitness merk.

    Zij verandert de wijze waarop mensen fit worden en blijven. Met meer dan 533 clubs en 1,65 miljoen leden is Basic-Fit de grootste fitness keten in Europa.

    Basic-Fit groeit enorm hard; stond de teller voor het aantal clubs in Q1 2017 nog op 440, voor 2018 staat hij al op 533, dat is meer dan 20% in een jaar!

    Voor haar 2e jaarverslag koos Basic-Fit voor de inzet van Mattmo als creatief partner. Conform de huisstijl van Basic-Fit is een jaarverslag gemaakt waarin haar missie  ‘make fitness available to everyone in Europe’ uit de doeken wordt gedaan.

    Het hier op aansluitende ontwerp van Mattmo is een significante verbetering ten opzichte van 2016.

    Deze ‘upgrade’ werd gerealiseerd door meer aandacht voor attractiviteit en leesbaarheid van het verslag met:

    Diverse infographics voor o.a. het waardecreatiemodel, impact en sustainability. Beter leesbare tabellen, Een upgrade van de typografie met ruimte voor ‘short copy’. Katernen voor storytelling. Het verslag van Basic-Fit is geproduceerd met de Advanced Reporting Tool van Mattmo Creative. Hierdoor kunnen wijzigingen snel doorgevoerd en beoordeeld  worden en ontstaat een consistent verslag.

    Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2018