Introductie

    Albron

    Campagne

    Promotie van de Nederlandse keuken

    Interne campagne in bedrijfsrestaurants: Holland op zijn lekkerst!

    Al ruim honderd jaar houdt Albron zich bezig met de zorg voor lekker en gezond eten en drinken. Er werken 4200 medewerkers op 800 locaties in Nederland en België bij oa bedrijven en overheden.

    Eten volgens het seizoen en zoveel mogelijk van Hollandse bodem, verminderen van de vleesconsumptie, meer groenten en alles zo duurzaam mogelijk: belangrijke pijlers voor Albron én Dutch Cuisine, een beweging die onze eetcultuur weer op de kaart zet. De interne lentecampagne geeft meer bekendheid aan Dutch Cuisine in de meer dan 400 bedrijfsrestaurants van Albron.

     

    Onze eetcultuur weer op de kaart zetten.

    In de bedrijfsrestaurants is extra veel lekkers van het seizoen en van eigen bodem onder de aandacht gebracht. In samenwerking met Dutch Cuisine zijn diverse communicatiematerialen ontwikkeld die allemaal in het teken staan van 'Holland op zijn lekkerst'.

    Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2017