Introductie

    Aedes Real Estate

    Vastgoed duurzaam leven inblazen

    De vraag

    Aedes Real Estate vroeg ons hun merk te actualiseren: verscherping van de bedrijfsidentiteit en positionering in de vastgoedsector.

    Dit omvatte de ontwikkeling van een complete merkstrategie, creatie van een visuele identiteit en vertaling hiervan naar communicatiemiddelen, waaronder de nieuwe corporate website. 

    De oplossing

    Aedes focust zich op de herontwikkeling van historische panden tot nieuwe vitale plekken.

    Met dit in het achterhoofd hebben we in een workshop de kernwaarden van de organisatie naar boven gehaald: gepassioneerd, creatief, verbindend en authentiek. Op basis hiervan is de visuele identiteit ontwikkeld, inclusief een vernieuwd logo. De complete merkbeschrijving is vastgelegd in een brand manual.

    Het resultaat

    Met het brand manual als kompas heeft het team van Aedes Real Estate de vernieuwde merkstrategie verankerd middels internal branding sessies.

    De nieuwe en volledige responsive website geeft klanten en investeerders nu een open en overzichtelijk beeld van de organisatie en hun activiteiten. 

  • VIP Diner

    Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2017