Introductie

    Accell

    Jaarverslag

    De uitdaging

    Een efficiëntere productie van het jaarverslag met de mogelijkheid het jaarverslag online en offline te publiceren.

    Accell Group beschikt over een portefeuille van sterke nationale merken en internationale top(sport)merken zoals: Batavus, Raleigh, Koga en Sparta. Hun wens was om het productieproces van het jaarverslag te vereenvoudigen om dit vervolgens als aantrekkelijk boek en ook als volledige website te publiceren. Ook moest het verslag beschikken over een eigen en passende tone of voice. Na een marktverkenning koos Accell Group voor Mattmo, dit vanwege onze strategische consultancy op het gebied van jaarverslagen en de door ons ontwikkelde Advanced Reporting Tool (ART)

    De oplossing

    Het verslag over 2015 is in nauwe samenwerking met Accells vaste financiële communicatiebureau en vormgever tot stand gekomen, gebruikmakend van Mattmo’s ART tool.

    Mattmo adviseerde Accell Group bij de vernieuwing van het verslag, maakte het webdesign dat aansloot bij het geleverde PDF-design en werkte mee aan de tekstproductie van het verslag.

    Het resultaat

    Werkend in een klein team was het met behulp van ART eenvoudiger om in het Nederlands als Engels het online jaarverslag als in PDF te publiceren.

    Samenwerkend met Mattmo zal Accell de komende seizoenen gebruik blijven maken van ART.

    Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2017