Introductie

    Kesbeke

    Verrrijking visuele identeit & magazine

    Van Jonnie boer tot Lange Frans

    Kesbeke is een Amsterdams familiebedrijf met als voornaamste activiteit het inleggen van tafelzuur zoals bijvoorbeeld augurken en zilveruitjes. Charles Kesbeke begon in 1948 in een kleine kelder aan het Waterlooplein in het centrum van Amsterdam met een i

    Ooit waren er tientallen augurkenfabrieken of inleggerijen in Amsterdam. Nu is er nog maar één over. Kesbeke is een bedrijf met een groot hart, ze werken met van sterren chefs tot de buurt, alle culturen. Van Jonnie boer tot Lange Frans, iedereen komt even binnenlopen bij Oos Kesbeke. Het tafelzuur wordt oa verkocht bij alle Albert Heijn filialen maar ook gebruikt door sterrenchefs. 

    Imago en identiteit

    Mattmo zag een verschil in het fantastische imago wat Kesbeke heeft en de visuele identiteit die het uitdraagt.

    Na research gedaan te hebben om de huisstijl te verrijken hebben we een magazine bedacht. Om de ambachtelijke en creatieve kant van Kesbeke meer te belichten op een visuele kwaliteitsniveau wat past bij dit mooie bedrijf. Naast het magazine hebben we ook de gevel aangepakt.

    Wilt u meer weten?

    neem contact op
    © Mattmo 2017